Witajcie!
Wczoraj obchodziliśmy Dzień Dziecka.
Dziś poznamy dzieci z różnych krajów. Na początek obejrzyjcie film.
Dziś poznamy dzieci z różnych krajów. Na początek obejrzyjcie film.
Edukacja polonistyczno-społeczna
Zadanie 1. Przeczytaj o czym marzą Twoi rówieśnicy z
innych krajów. Otwórz podręcznik do języka polskiego na stronie 38-39.
Przeczytaj teksty i obejrzyj ilustracje.
Spróbuj odpowiedzieć na pytania:
- Z jakich krajów pochodzą dzieci?
- Jakie noszą imiona?
- Jakie są marzenia każdego dziecka?
Zwróciliście uwagę na to,
jaką literą napisane są nazwy krajów oraz miejscowości?
jaką literą napisane są nazwy krajów oraz miejscowości?
Oczywiście, że wielką.
Zadanie 2. Otwórz podręczniki na stronie 40. Odczytaj
w zadaniu 1 nazwy państw i ich mieszkańców.
ZAPAMIĘTAJ!
Polska -
Polak -
Polka
Niemcy -
Niemiec -
Niemka
Zadanie 3. Teraz otwórz ćwiczenie do języka polskiego na str. 54 i wykonaj zadanie 1.
Zadanie 2 ze strony 55 jest zadaniem na ocenę. Napisz list do dziecka z innego kraju, odpowiadaj na pytania całym zdaniem, w takiej
kolejności, w jakiej są one zapisane. Powodzenia. Na zdjęcie Twojej pracy czekamy do środy 3 czerwca.
Edukacja matematyczna
W poleceniu 1 - połącz działanie z właściwym wynikiem, a potem wybierz sobie
6 przykładów i sprawdź je za pomocą mnożenia.
Podpowiedź:
6 przykładów i sprawdź je za pomocą mnożenia.
Podpowiedź:
42 : 6 = ?
Jak to obliczyć?
Odpowiedz sobie na pytanie:
jaka liczba pomnożona przez 6 da nam 42?
? x 6 = 42
Oczywiście, jest to liczba 7, bo 7 x 6 = 42
Zapisz to tak:
42 : 6 = 7, bo 7 x 6 = 42
Wykonaj samodzielnie polecenie 2.
Obejrzyj uważnie filmik pt.
,,Mnożenie i dzielenie jako działania odwrotne"
Edukacja muzyczna
Zadanie 5. Posłuchaj piosenki pt. ,,Bo co może mały człowiek" (podręcznik do muzyki, str. 86 i 87)
- Posłuchaj utworów wykonanych na dwóch instrumentach. Wpisz nazwy tego instrumentu, który już znasz, albo słyszałeś. Może znasz obydwa? - ćwiczenie 2
- Wpisz nazwy części kontrabasu - ćwiczenie 3
- Wysłuchaj jeszcze raz dźwięków kontrabasu. Otocz pętlą rysunki zwierząt, których głosy może on naśladować - ćwiczenie 4
Kończąc zajęcia życzymy Wam
bardzo miłego dnia !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz